BENEFITness - a Bátrakért változnak

2016.04.13. 17:58 bátortábor Szólj hozzá!

Életmódváltóink kitartanak! Mínusz kilók, sok-sok edzéssel töltött óra és szépen gyűlő adományok. Olvasd el első tapasztalataikat, és csatlakozz te is a BENEFITness csapatához!

A BENEFITness a Bátor Tábor Alapítvány jótékonysági életmódváltó közössége. Tagjai változtatni szeretnének: fogyni, formásodni, rendszeresebben mozogni, egészségesen táplálkozni. A tartós változáshoz hosszú távú motivációra van szükség: ebben segít a BENEFITness.

Hogy hogyan? A siker kulcsa a jótékonyság. Te meghozod az elhatározást, hogy nemcsak te fogsz változtatni, de súlyos beteg gyerekeknek is segítesz azzal, hogy adományokat gyűjtesz egy éven keresztül. A barátaid, ismerőseid melléd állnak, és már nem csak magadért változol, hanem a Bátrakért és a barátaidért is. Így már lehetetlenség feladni!

Nem hiszed? Akkor olvass tovább!

image.jpeg

 

"Már megint nem tudtam aludni az éjjel, így elmenni a reggel 7-es jógaórámra igazi kihívás volt. Nagyon fáradtnak és feszültnek éreztem magam. De összeszedtem magam és elindultam, csodával határos módon sikerült időben érkeznem, és ezt mind nektek és a Bátraknak köszönhetem! Nem tudtam, hogy a bátorság ragadós lehet, pedig az! Téged már megfertőztünk vele?” - Pao

„Tartozom egy vallomással: sajnos nem megy olyan simán a rendszeres futóedzésenamaste.jpgk beillesztése a hétköznapjaimba, mint azt szerettem volna. Ez eléggé lenyomta a hangulatom és kezdtem kicsit ellustulni. Aztán jöttetek TI a sok pozitív beszélgetéssel és azzal, hogy szépen gyűlnek már az adományok is (amiért külön nagy-nagy köszönet)! Ezek után úgy éreztem, hogy bizonyítanom kell felétek, ezért megint elkezdtem reggelente kondiba járni. És nem halogatom tovább a futást sem, úgyhogy visszaszálltam a futópadra is…” - Radi

 

„Másfél hónap után eljött az idő,amikor már nem nyűg a futás,hanem várom a következő alkalmat! Így volt ez március 26-án is. Elterveztem, hogy futok 6-7 kilométert, aztán a 6. kilométer után valahogy nem éreztem magam fáradtnak, hanem egyre jobban ment. Így történt, hogy 10 kilométerig meg sem álltam. Nagyon jó érzés volt!!! Végül 10.08 km-t futottam, 1:00:08 perc alatt, 5:58 perc/km tempóval!” – Olasz

Ha te is csatlakoznál, látogasd meg a BENEFITness honlapját: www.benefitness.hu

És ne feledd! A jelentkezési határidő április 26.

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr768603302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása