2 x 2016 km = 1 sikeres Élménykülönítmény kampány

2017.01.13. 13:27 bátortábor Szólj hozzá!

2016 km-t futni 2016-ban? „Tavaly januárban ezt egyszerűen elképzelhetetlennek tartottam.” - mondja Benda Feri, aki feleségével együtt Mikulásra mégis teljesítette az elképesztő távot, miközben a Bátor Táborban gyógyuló gyerekeknek gyűjtött adományokat. Kíváncsi vagy hogyan sikerült? Olvasd el a beszámolóját, amiből többek között az is kiderül, hogy a jó cél és az Élménykülönítményen keresztül kapott támogatás mindig segítette abban, hogy fel ne adja az 1 éven át tartó futást.

„Örömmel számolok be arról, hogy az, amit 2016 januárjában egyszerűen elképzelhetetlennek tartottam - azaz hogy le tudok futni 2016 km-t 2016-ban – a Naszály hegyi Mikulás félmaratonnal megvalósult.2016_0042_31_1788_12_5b1_5dk.jpg

Hogyan is történt? Ha jól emlékszem valamikor 2015 decemberében gondolkoztam először azon, hogy szeretnék valami olyasmit kitalálni 2016-ra, amivel nem csak egy-egy alkalommal, de egész évben tudom a Bátor Tábort es az Élménykülönítményt képviselni. Ekkor hallottam először a ’Fuss 2016 km-t 2016-ban!’ kezdeményezésről.
Érdekes ötlet volt és azt gondoltam magamban, hogy ketten a feleségemmel meg is tudjuk valósítani. Neki is vágtunk, és már az első hetekben megpróbáltuk mind a ketten egyénileg is hozni a heti kilométerszámot, sőt, még egy picit többet is. Ez így ment januárban, februárban, majd eltelt az első negyedév, félév, és kezdtük elhinni, hogy ezt meg lehet csinálni. Persze mindig közbe jöhet valami - sérülés, munka - szóval azért csak óvatosan. Vagy mégsem? Akkor talán húzzunk bele egy kicsit! Legyen meg a 2016 km Mikulásfutásra!

Az év során 18 versenyen vettünk részt, ebben volt két maratonfutás, a többi félmaraton vagy kicsit hosszabb táv.

És a többi cél? Igen, először is a gyűjtés: 200.000 Ft volt az alapcél, amit nem csak elérni sikerült, de 65 %-kal túl is teljesítettük és végül összesen 330 000 Ft-ot gyűjtöttünk a Bátor Tábornak.

A gyűjtésen kívül Andreával, a feleségemmel fontos volt számunkra az egészségmegőrzés, a súlykontrol, a barátokkal töltött idő és persze az, hogy élvezzük a futást. De jó, ha fejlődik is az ember, így nekem született egy álmom: 100 perc alatt futni a félmaratont. Ezt a szintidőt már az áprilisi veresi futáson sikerült elérnem és a Wizz Air félmaratonon tökéletesítenem: 94 perc 17 másodperc alatt futottam le a távot. Az új célom 2017-re a 90 perc. A 2016-os év tapasztalata alapján hiszem, hogy sikerülni is fog.

sparmaraton1.jpg

A rendszeres futásnak köszönhetően szép eredményeket értem el 2016-ban. Mint említettem, amatőr futó vagyok, ugyanakkor a versenyek során megtanultam, hogy sok esetben korosztályos eredményeket is hirdetnek. Így volt ez márciusban Vácon, majd kicsit később Etyeken is, ahol a félmaratoni távon korosztályos elsőként értem célba. Bár nem ez a legfontosabb, azért nagyon jó érzés a dobogón állni. Szerencsére ezt sikerült megismételni még párszor az évben: egy váci futáson férfi felnőtt harmadik (nem is korosztályos, hanem abszolút) lettem, majd a Várpalota félmaratonon korosztályos első, a siófoki félmaratonon korosztályos második helyezést értem el. Amire a legbüszkébb vagyok, hogy a Wizz Air országos versenyen amatőr korosztályos harmadik helyezést értem el.

Mik a 2017-es tervek? Bár azt gondolom, hogy a sikertelenségből, hibákból is tanulni kell, fel kell állni, a motivációt legjobban mégis a sikerek táplálják. Nekem mindkettőből jutott idén és mindkettő motivál, így ebben a szellemben tervezgetem a 2017-es évet. Csak semmi meglepetés, folytatjuk és 2017-ben is futunk 2017 km-t a Bátor Táborért! A mindennapos edzés és a futóversenyeken kívül továbbra is a legfontosabb, hogy have fun, a futást élvezni kell (főleg a célba érés után)!

Nagyon köszönöm Nektek és az egész Élményülönítménynek a segítséget, ötleteket. A versenyek előtt, alatt és után a fergeteges biztatást. Nélkületek nem tartanék itt. Bízom benne, hogy 2017 végén egy hasonló összefoglalót tudok majd küldeni."

Andi és Feri

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr6812122829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása