A leggyorsabb jótékonysági nagykövet

2014.03.27. 10:22 bátortábor Szólj hozzá!

A Bátor Tábor küldetése és az Élménykülönítmény szurkolótáborának jókedve, energiája meggyőzte a többszörös maratoni bajnokot, Józsa Gábort, hogy idén ő is társuljon a jótékony sportközösséghez.  Idei futónagykövetünk beszámol arról, hogy miért tartja mindezt fontosnak:

„Józsa Gábor vagyok, maratonista, emellett informatikusként dolgozom. (De ha ezt fordítva fogalmaznám meg, jobban fedne a valóságot.) Tizenöt éve foglalkozom a futással, amiből az első tíz év a tájfutással párban telt.

Néhány szó a futóéletemről: 1998-tól kezdtem el sportolni, tájékozódási futó edzőm, dr. Zakariás János bátorítására. 2002-ben kerültem a Magyar Athletikai Club csapatába, az edzőm dr. Török János. Fő versenytávom jelenleg a maratoni táv, de 3000 métertől maratonig minden versenytávon versenyzek. Maratonon háromszor nyertem bajnokságot (2011, 2012, 2013), emellett sikerült félmaratonon (2012), 10000 méteren (2013) és 3000 méteren fedett pályán (2013) is bajnokságot nyernem. Tájékozódási futásban négyszer nyertem felnőtt magyar bajnokságot és hat alkalommal voltam válogatott kerettag.
Épp egy maratoni versenyen találkoztam először a Bátor Táborral, pontosabban annak élményekért felelős különítményével. Magával ragadt a lelkesedésük, emberségük, céljaik.

jozsa.jpg

2012 decemberében meghívást kaptam az Élménykülönítmény évzáró rendezvényére. Itt többet hallhattam róla, hogy mi történik a Bátor Táborban. Nagyon szimpatikussá váltak a szervezet céljai, teljes mértékben tudok azonosulni vele. 

A 2013-as Spar Maratonon újra bíztattak engem is, mint az összes résztvevőt, a Bátor Tábor szurkolói. Ezután merült fel bennem a gondolat, hogy én is szívesen segíteném valamilyen módon az alapítványt. Így lettem 2014-ben az Élménykülönítmény jótékonysági nagykövete. Amellett, hogy igyekszem terjeszteni ennek a kezdeményezésnek a hírét, rendszeresen találkozom a jótékony sportolókkal, megosztom velük a hosszútáv-futásban szerzett tapasztalataim és válaszolok kérdéseikre.

Nagyon büszke vagyok rá, hogy ennek a csapatnak a nagykövete lehetek. Örülök, hogy a futásból valami kevésbé öncélú dolgot is ki tudok hozni, és talán tudjak motiválni embereket a futásra és ezen keresztül a segítségnyújtásra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr195880833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása