„Még sosem voltam olyan sokáig boldog, mint a Bátor Táborban”

2015.05.17. 13:03 bátortábor Szólj hozzá!

„Még sosem voltam olyan sokáig boldog és nem éreztem magam annyira jól, mint a Bátor Táborban”– ezekkel a szavakkal emlékszik vissza Levi a három táborban töltött turnusra. Élményeiről és terveiről az alábbi interjúban mesél.

18 éves vagyok, 2006-ban lettem cukorbeteg. Az egész család orvosokból áll, ezért túl tudtam tenni magam a cukorbetegség okozta nehézségeken és kivételesnek mondhatom magam, hogy ilyen támogató, szerető családi háttérrel rendelkezem.

Már második éve voltam inzulinpumpás cukorbeteg, amikor hallottam a Bátor Táborról és szerencsére be is kerültem a diabéteszes kölyökturnusba. A kölyöktábor olyan volt, mint egy meseország. Nem akartam hazamenni! Az önkéntesek, a programok, a rengeteg új barát és az a szeretet, amit kaptam, leírhatatlan volt. Egy hétre megszűnt minden cukorbetegséggel kapcsolatos problémám és testileg-lelkileg is megerősödve, sokkal nagyobb ambíciókkal vágtam neki a következő évnek. Alig bírtam kivárni, hogy újra mehessek, hiányoztak a sportos és kalandos programok és a hozzájuk költött történetek, nevek.

muma_20130816_0147_kicsi.jpg

Mivel a táborban csak háromszor lehet táborozóként részt venni, ezért a harmadik lehetőségem „kihasználására” öt évet vártam - 16 éves voltam, amikor utoljára, kamasz turnusba mentem. Ez sok mindenben más volt, mint a korábbi táboraim, mert az utolsó alkalommal úgy éreztem, nemcsak az a fontos, hogy jól érezzem magam, de azt akartam és abban próbáltam segíteni, hogy a félénkebb srácok is olyan felszabadultan szórakozhassanak, hogy egész életükben egy varázslatos emlékként gondolhassanak vissza arra az egy hétre.

slide_0022_vagott.jpg

A tábor utolsó napjaiban realizálódott bennem, hogy nem jöhetek többet táborozóként és cimborának is csak 5 év múlva. Nem akartam ennyit várni és mindenképpen a Bátor Tábor családjának aktív része akartam maradni. Még a táborban egy cimbi mesélt nekem az Élménykülönítményről, a Bátor Tábor jótékonysági sportközösségéről és arról, hogy adománygyűjtő futással hogyan lehet támogatni a tábort. Mivel a sporttal soha nem volt problémám, ezért három ismerősömmel belevágtam az adománygyűjtésbe és a 28. Budapest Spar Maratonra való felkészülésbe. Azóta már a harmadik élménykülönítményes futást tervezzük és büszkén mondhatom, Élménykülönítményes csapatunkkal idén is lefutjuk a 42 kilométert!

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr777466846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása