Hajrá, lilapólósok!

2013.09.18. 15:38 bátortábor Szólj hozzá!

Nike Budapest Nemzetközi Félmaratonon 21 jótékony futó állt rajthoz a súlyosan beteg gyerekekért. Az intenzív készülődés és adománygyűjtés után most elmesélik, milyen érzés élménykülönítményesként megtenni a 21 kilométert:

Egy barátom példáját követve, és a tavalyi Spar Maratonon látott élménykülönítményes szurkolók hatására döntöttem úgy, hogy idén én is nekivágok, és a futásommal a Bátor Tábort fogom támogatni. Már egy ideje érett bennem a gondolat, hogy segítsek a rászorulókon, gondoltam hát, hogy kapcsoljuk össze a kellemeset a hasznossal.
Nagyon jó volt napról napra kapni a pozitív visszajelzéseket, a bátorítást, azt, hogy a barátaim büszkén osztották meg a Facebookon az adománygyűjtési felhívásomat, és persze nem utolsó sorban látni, ahogy gyarapszik az adományok összege. Egy hét után azt gondoltam, hogy nekem van a legklasszabb családom, barátaim és kollégáim, mert ennyi idő után el is értem az egyéni célomat a segítségükkel.
Szuperek voltak a közös edzések a Margitszigeten, és remek volt a versenyen is a csapat tagjaként futni. Annyira jó érzés volt úgy futni, hogy szinte mindenhol voltak Bátor Táboros szurkolók, de ismeretlenek is sokszor odakiáltottak, hogy "Hajrá, lilapólós!" meg "Hajrábátortáááábor!" Meghatározó élmény volt, amire mindig jó érzés lesz később is visszaemlékezni. (Vili)

Nike1.jpg


Azt hiszem, az adománygyűjtő időszak és a futás is terápiás rekreáció volt számomra, mert az eredeti páros felálláshoz képest, egyedül teljesítettem a kihívásokat. Először nagy félelmeim voltak az adománygyűjtéssel és a futással kapcsolatban is, ugyanis sajnos két héttel a verseny előtt, amikor az adománygyűjtő oldalunkat megnyitottuk, lesérült a csapattársam. Ennek ellenére életem egyik legmeghatározóbb élménye lett ez a két hét. Egyrészt az adománygyűjtés, az, hogy rengeteg barátom, ismerősöm és cégek is támogattak, hogy összegyűljön a kitűzött célösszeg. Másrészt a futás, ami szintén nagy kihívás volt, ugyanis a sok edzéstől izomgyulladás alakult ki a bal lábamban. Nem felejtem el a szurkolói lelkesítéseket sem, ami nélkül szintén nem sikerült volna az eredetileg 2 óra 20 percre tervezett futást 1 óra 57 perc alatt teljesíteni. (Kata)

A 28. Spar Budapest Maratonon zenészek, orvosok, önkéntesek, biofizikusok, tanítók is futnak a Bátor Táborban gyógyuló gyerekekért.  Segíts te is nekik, és fogadd örökbe egy kilométerüket!

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr735522020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása