"Aki itt fut, az bátor, nem fél az árnyékától! Aki itt fut, az bátor, hajrá Bátor Tábor!"

2013.03.14. 14:16 bátortábor Szólj hozzá!

A Bátor Tábor jótékony sportolóit onnan lehet felismerni, hogy az Élménykülönítmény pólóiban száguldanak, szurkolók sokasága követi őket, és nagyon-nagyon elkötelezettek a gyerekek ügye iránt.
Ma egy ilyen jótékony futó, Erika bejegyzését olvashatjátok. Erika március végén az Élménykülönítmény tagjaként vesz részt a debreceni Rotary Félmaraton és Maraton versenyen:

Sokat töprengtem, mi olyat írhatnék, ami esetleg másokhoz is eljut, végül úgy döntöttem, hogy egyszerűen leírom őszintén a tényeket, ahogy én látom a világot!
Nem ez lesz az első segítségnyújtásom beteg gyerekek számára. Korábban támogattam egy leukémiás kislányt, aki sajnos lassan két éve a mennyországban van. Rendszeresen gyűjtöm a kupakokat vállalkozó kedvű ismerőseimmel, és próbálom mindig más és más helyre leadni, hogy itt is és ott is egy kicsit  segíteni tudjak. Héthónapos terhesen, nagy pocakkal aláírásokat gyűjtöttem a nők elleni erőszak védelmében. Hogy ez miért jó nekem? Mert én is  mint a legtöbben – érző ember vagyok, és nagyon nehéz elmennem úgy egy probléma mellett, hogy TUDNÉK segíteni, de mégsem teszem. Mert állítólag felgyorsult világban élünk, és nincs időnk még a saját családunkra sem, nemhogy más baját a nyakunkba vegyük. Nem egy ördöngösség lecsavarni egy kupakot és félrerakni, vagy bármilyen szituációban segítő kezet nyújtani. Minden tekintetben jobban kellene figyelnünk egymásra, és nem eltaposni egymást vagy irigykedni a másikra. Én nem félek attól, hogy segítsek. A viszonzás pedig, amit ilyenkor kap az ember, nagyon jó érzés!

rotary2.jpg

Jó példa erre egy a közelmúltban történt eset. Mentem a gyerekekért az oviba, amikor egy volt csoporttársunk nagymamája odaszólt nekem, hogy "HALLOM, FUTSZ!" Vagy a korcsolyapályán egy munkatárssal beszélgetek, aki már korábban támogatott, és este felhív, hogy még a felesége is szeretne támogatni! Vagy a gyeden lévő volt osztálytársam, aki szeretne futni és úgy érzi, hogy erőt adtam neki, mert tudom, hogy nem olyan egyszerű szülés után elkezdeni futni. 

Ezek apró, de nagyon jóleső dolgok, igazi érzések. Jó tudni azt, hogy mások is hasonlóan gondolkodnak, mint én! Fontos nekik az, hogy ha valaki bajban van, akkor segítsenek. Mert tudja, hogy futok, mire készülök, hogy ezzel a megmozdulásommal beteg gyerekeken szeretnék segíteni. Nem dugja a fejét a homokba, hogy neki erről fogalma sincs, nem néz rám egykedvűen, hanem igenis beszél róla, támogat, megosztja másokkal a hírt, kérdez, érdeklődik.

A közösségi oldalak nagyon sok mindenre hasznosak. A támogatóim 95%-át onnan szereztem.
Persze senkit sem lehet kényszeríteni semmire, nem is szándékoztam. Van, aki segít, és van, aki nem. Van, aki beszél róla, és van, aki nem. Nem vagyunk egyformák, de egyben biztos vagyok, nem ez lesz az utolsó versenyem az Élménykülönítmény színeiben.

Nagyon köszönöm azoknak, akik szeretnek, szurkolnak és bármilyen módon támogatnak! Nélkületek nem sikerülhetne egy kicsit jobbá tenni a világot…

 

Ha szeretnétek megismerni a debreceni Élménykülönítmény futóit, szeretettel várunk benneteket március 16-án, szombaton a tavaszköszöntő (télűző?) futóedzésre a Gyulai István Atlétikai Centrumba, délelőtt 11-kor. A jókedv biztosított! 

Facebook esemény itt: http://www.facebook.com/events/264636393671093/

A bejegyzés trackback címe:

https://batortabor.blog.hu/api/trackback/id/tr355134131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása